انتقاد شدید کالدرون از علیپور-راهبرد معاصر

انتقاد شدید کالدرون از علیپور

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پنالتی زدن علیپور را نمی‌توانم بپذیرم و او به خودش، خانواده‌اش، تیم و هواداران بی‌احترامی کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 31
کد خبر: ۲۶۵۵۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره تساوی بدون گل این تیم برابر تیم ماشین سازی تبریز اظهار کرد: ما نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم که امتیاز مهمی برای ما بود. تیم ماشین‌سازی خوب بازی کرد و بازی  مدنظر خود را اجرا کردند. ما آمار خوبی داشتیم و آمارمان خوب بود، اما آن‌ها اجازه ندادند فوتبال‌مان را بازی کنیم و برای همین این بازی مساوی شد.

 

او درباره اینکه چرا علی علیپور پشت ضربه پنالتی ایستاد، بازیکنی که در جام حذفی هم پنالتی خود را خراب کرده بود و مقابل حامد لک انگیزه خوبی نداشت و نباید بازیکن دیگری این ضربه پنالتی را می‌زد، گفت: با علیپور دیروز صحبت کردیم که قرار شد اگر پنالتی به دست آوردیم، او یا مهدی ترابی پنالتی بزنند. علی از من خواست که خودش پنالتی را بزند چرا که  معتقد بود در پنالتی زدن تخصص دارد.  در تمرینات هم می‌دیدم علیپور آن‌طور که من توقع داشتم پنالتی نمی‌زد، اما از من خواست به او اعتماد داشته باشم. به علیپور گفتم یک شانس بیشتر نمی‌توانم به او بدهم.

 

دیگر به علیپور اجازه پنالتی زدن نمی دهیم 

کالدرون  افزود: به هر حال چیزی که برای من باعث تعجب بود و نمی‌توانم بپذیرم، این کار او بود که به خودش، خانواده‌اش، تیم و هواداران بی‌احترامی کرد. ممکن است هرکسی پنالتی را خراب کند، اما باید با جدیت پنالتی را بزند. این پنالتی جدی زده نشد و هرگز دیگر به او پنالتی نخواهیم داد. بازیکن باید بداند که چه مسئولیت‌هایی دارد و اول از همه خودش را ناامید کرد. جدا از این، من ندیدم و نمی‌دانم پنالتی بود یا نه، اگر هم پنالتی نبود  در واقع عدالت برقرار شد، چون تیم حریف هم خوب بازی کرد.

 

اگر پنالتی درست نبود عدالت برقرار شد 

سرمربی پرسپولیس درباره اظهاراتش در روز گذشته و  اختلاف نظر درباره پنالتی اعلام شده در بازی امروز و اینکه باید به کمیته انضباطی برود، اظهار کرد: ۲ بازیکن روی هوا با هم برخورد داشتند که من ندیدم. اینکه پنالتی باشد یا نه، مشکوک است. اگر پنالتی نبوده باشد، عدالت برقرار شده است و بحثی نیست، چون با اشتباه داور بازی را نبردیم.

 

او  درباره اینکه چرا تیم پرسپولیس با تأخیر به جشن قهرمانی آمد و آیا در رختکن مشکلی وجود داشت، تصریح کرد: نه، مشکلی وجود نداشت. بازیکنانم دوست داشتند شادی را تقدیم هواداران کنند که نتوانستیم این کار را انجام دهیم. آن چیزی که برای من باعث تجب است این است که همیشه اهدای جام‌های این‌چنینی قبل از بازی انجام می‌شود، اما اینجا هماهنگی برعکس بود و ما هم آمدیم  و اشکالی هم ندارد.

 

همه جای دنیا برای اهدای جام تونل تشکیل می دهند 

کالدرون در واکنش به اظهارات بهمنی بابت اینکه کجای دنیا پیش از بازی مراسم اهدای جام برگزار می‌شود، گفت: همه جای دنیا تونل تشکیل می‌دهند و جام را به تیم قهرمان می‌دهند.

 

سرمربی پرسپولیس درباره  اینکه حضور شجاع خلیل‌زاده در دفاع راست تعجب برانگیز بود، چراکه باعث متوقف شدن حملات پرسپولیس از جناح راست شده بود، گفت: شجاع بازیکنی است که ویژگی‌های خوبی دارد. به او اطمینان کردم که امروز در دفاع راست بازی کند و به نظرم خوب بازی کرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار